Ärrän hyväntekeväisyyskampanja käynnistyi
R-kioskin Ämmä-aamiainen aloittaa päivän rohkeasti ja tekee myös hyvää täydellä sydämellä. ❤️ Ärrä lahjoittaa 5 senttiä jokaisesta kampanjan aikana myydystä kahvi ja leipä -kombosta valtakunnalliseen Suomen Lions-liiton Kiusaamisesta terveeseen nettikäytökseen (KiTeNet) -kampanjaan.
Hyvä itsetunto antaa perustan, jonka varaan lasten ja nuorten on hyvä rakentaa elämässä pärjäämisen elementtejä. Itsetunnon kehittymisessä tarvitaan vastuullisten aikuisten tukea ja kannustusta. Ämmä-aamiainen haluaa ottaa kantaa tyttöjen itsetunnon puolesta häirintää ja epätasa-arvoa vastaan.
-Tartuimme Ärrällä tähän haasteeseen, koska nyt tarvitaan tekoja lasten ja perheiden auttamiseksi, kertoo R-kioskin markkinointijohtaja Tarmo Kirjonen.
KiTeNet haluaa kaventaa lasten ja vanhempien välistä digikuilua ja saada heidät keskustelemaan mediasisällöistä ja miettimään yhdessä internetin, somen ja muun digimaailman käyttösääntöjä.
- Ärrän kanssa voimme yhdessä auttaa perheitä ja lapsia itsensä suojelemiseen internetissä, mikä on vaikka toisen oikeuksia kunnioittavaa ja rikokset tunnistavaa nettikäyttäytymistä, toteaa Suomen Lions-liitto ry:n toiminnanjohtaja Petri Kaukiainen.
R-kioskin Ämmä-kampanja on käynnissä 27.2.-23.4.2023.
Lue lisää KiTeNet-kampanjasta |