Ärrän hyväntekeväisyyskampanja loppusuoralla
R-kioskin Ämmä-aamiainen aloittaa päivän rohkeasti ja tekee myös hyvää täydellä sydämellä. ❤️ Ärrä lahjoittaa 5 senttiä jokaisesta kampanjan aikana myydystä kahvi ja leipä -kombosta valtakunnalliseen Suomen Lions-liiton Kiusaamisesta terveeseen nettikäytökseen (KiTeNet) -kampanjaan.
Oletko bongannut mainoksia R-kioskeilla, televisiossa, radiossa tai somessa? Helsingin Länsi-Pakilassa hyväntekeväisyyskohde on ainakin hyvin esillä jo R-kioskille saapuessa. Laita selfie kampanjan näkyvyydestä omalla paikkakunnallasi liiton Facebook-tilin kommentteihin.
R-kioskin Ämmä-kampanja on käynnissä 27.2.-23.4.2023. Kampanjan keulakuvana on artisti Etta.
R-kioskin kampanjan ideana on herättää yhteiskunnallista keskustelua ja samalla vahvistaa naiskohderyhmän suhtautumista Ärrän aamupalaan. Kampanja mahdollistaa myös keskustelun tärkeistä yhteiskunnallisista teemoista, kuten tasa-arvosta, häirinnän vastustamisesta ja nuorten, erityisesti tyttöjen itsetunnosta. Ulostulo on tarkoituksella provokatiivinen, mutta viestintä on aina positiivista ja raikasta. Hyvä aamiainen antaa sinun olla rohkeasti oma itsesi.