Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.

Tällä sivustolla käytetään evästeitä

Tämä sivusto hyödyntää toiminnan kannalta välttämättömiä evästeitä sekä sivuston kehittämisen mahdollistavia tilastointievästeitä. Joidenkin sisältöjen näyttäminen voi lisäksi edellyttää markkinointievästeiden hyväksymistä. Lue lisää käyttämistämme evästeistä.

Evästeasetuksesi on tallennettu.

Heli Perätalo on yksi Uusia ääniä- aloitteen voittajista

Julkaistu:
Lions Clubs International on ylpeä saadessaan julkistaa Uusia ääniä -aloitteen neljä maailmanlaajuista voittajaa 2019-2020. 

Palvelun osa-alueelta LCI on valinnut voittajaksi Paola Tassaran Perusta,  johtamisen osa-alueelta M Prakash Dass, Malesiasta, jäsenyyden osa-alueelta Junji Takahashi Japanista ja markkinoinnin osa-alueelta Heli Perätalo Suomesta, LC Oulu-Uleåborgista.

Saimme monia tarinoita, jotka ansaitsevat tunnustusta ja huomiota, ja haluamme todeta, että olemme hyvin ylpeitä lionyhteisöstämme! 

Toivomme, että jokainen piiri jatkaa pyrkimyksiään mainostaa paikallisia Uusia ääniä, jotta heidän tarinansa inspiroivat muita lioneita ja leoja. 

Päämajan perustelut 
Lion Heli on saanut Uusia ääniä -tunnustuksen markkinoinnissa. Hän ymmärtää ja osaa käyttää sosiaalista mediaa klubin tukemiseksi ja mainostamiseksi sekä ilmoittaakseen tärkeistä aiheista klubin jäsenille liittyen piirin ja moninkertaispiirin tapahtumiin. 

Klubilla on Instagram- ja Facebook-profiilit sekä verkkosivusto, jota hän päivittää säännöllisesti. Hän käyttää näitä sosiaalisen median resursseja työkaluina verkostoitumiseen, tietojen jakamiseen ja klubin aktiviteettien näkyvyyden lisäämiseen paikkakunnalla. Hän uskoo käyttävänsä sosiaalista mediaa klubin hyvän viestin jakamiseen ja positiivisuuden luomiseen. 

Hän ymmärtää myös, miten estää ongelmat, jos hyviä tapoja ei noudateta tässä prosessissa. Hän ymmärtää ja käyttää sosiaalista mediaa markkinoinnin ja tiedon jakamisen resurssina ja tämän päivän maailmassa tämä toiminta on tunnustuksen arvoista.

Lue lisää voittajien tarinoita kansainvälisen järjestön sivuilla.

Vuoden 2020-2021 Uusia ääniä -aloite edistää sukupuolien välistä yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta, sekä pyrkii lisäämään naisten, nuorten aikuisten ja aliedustettujen ihmisryhmien lukumäärää jäsenistössämme. Se käsittää kirjavan joukon lioneita, jotka pyrkivät erinomaisuuteen yhdellä neljästä osa-alueesta: Palvelu, Jäsenyys, Johtaminen ja Markkinointi.