KiTeNet-kampanja R-kioskin lahjoituskohteena
R-kioski on pyytänyt Suomen Lions-liiton KiTeNet-kampanjaa hyväntekeväisyyslahjoituskohteekseen viikoilla 9-16 lanseeraamalleen Ämmä-aamiaiskampanjalle. Kampanjan keulakuvana on artisti Etta.
Kannattaa pitää silmät auki, tämä räväkkä kampanja, jossa olemme lahjoituskohteena, tulee näkymään somessa, radiossa, televisiossa ja R-kioskeilla. R-kioski lahjoittaa jokaisesta ostetusta kahvin ja leivän kombosta 5 senttiä KiTeNet-kampanjalle.
R-kioskin kampanjan ideana on herättää yhteiskunnallista keskustelua ja samalla vahvistaa naiskohderyhmän suhtautumista Ärrän aamupalaan. Kampanja mahdollistaa myös keskustelun tärkeistä yhteiskunnallisista teemoista, kuten tasa-arvosta, häirinnän vastustamisesta ja nuorten, erityisesti tyttöjen itsetunnosta. Ulostulo on tarkoituksella provokatiivinen, mutta viestintä on aina positiivista ja raikasta. Hyvä aamiainen antaa sinun olla rohkeasti oma itsesi.
Suomen Lions-liitto ei ole tuottanut kampanjasisältöä. KiTeNet-kampanja on valikoitunut R-kioskin lahjoituskohteeksi nuoriin kohdistuvan hyväntekeväisyyden vuoksi.