Somemarkkinointikampanja käynnissä
Auta lasta, auta perhettä -keräysten somemainoksille on saatu tammikuun ensimmäisten viikkojen aikana jo lähes 120 000 näyttökertaa. Helmikuussa somekampanjoinnin teemana on Hyvän Päivän palkittavan ehdotusten etsiminen.
Tammikuun alussa käynnistyneillä Auta lasta, auta perhettä -somemainoksilla tavoitteena oli saada yleisöä osallistumaan tapahtumaan ja mahdollisia uusia jäseniä, jotka haluaisivat lähteä mukaan auttaviksi käsipareiksi keräyksiin ja ehkä mahdollisesti myös klubin varsinaiseksi jäseneksi. '
Toivottavasti myös joku klubi on havahtui mainoksiin ja ehkä innostui itsekin järjestämään alueellaan oman keräyksen. Mikäli mainokset eivät ole osuneet sinun somevirtaasi, voit käydä kurkkaamassa niitä liiton Facebook-tilin mainoskirjastosta. Voit myös lukea lisää Auta lasta, auta perhettä -keräyksistä.>>
Tammikuun kahden ensimmäisen viikon aikana tavoitimme mainoksilla yli 47 000 ihmistä ja lähes 120 000 mainoksen näyttökertaa. Linkin klikkauksia eli siirtymisiä kotisivuillemme tuli kahdessa viikossa lähes 1 000.
Helmikuun kampanjassa koitamme saada jälleen mahdollisimman paljon hyviä ehdotuksia ensi syksynä Hyvän Päivänä palkittavasta Vuoden Hyväntekijästä. Lue lisää Vuoden Hyväntekijän ehdottamisesta >>